28 iun. 2012

Tort Marco



Puiul meu cel mic tocmai a implinit un an.. si binenteles trebuia sa-i dedic un tort. Vreo 6 luni de zile am studiat siteuri in special al Dnei Viorica Dinu din scoarta in scoarta... fara a deranja ... comentarii, postari, explicatii... si m-am pregatit sufleteste increzatoare in foretele proprii pentru ceea ce urma sa fac. Stiam ca trebuia sa-mi reuseaca totul acum. Va las sa va delectati cu el :






Cu permisunea Dnei Viorica, pentru ca unele figurine sunt inspirate din creatiile ei. A fost mult de lucru dar satisfactia si incantarea celor din jur mi-am dat convingerea sa continui.

Un comentariu:

  1. Minunat, minunt,minunat!!!! Cita munca, dar merita!! Felicitari si sa ne incinti pe mai departe cu creatiile tale minunate.
    Liliana Oprinca

    RăspundețiȘtergere

Comentarii :