7 iul. 2012

Cum se face un ursulet



Azi am sa va arat cum fac un ursulet de plus :


Incepem cu o bila mai mare din care modelam corpul asa:


Urmeaza picioarele, Pentru asta facem o bila, ii dam forma unui carnat si il taiem la mijloc:


Cu o forma rotunda facem niste cercuri in mijlocul picioarelor, eu am folosit un capac de carioca :


 Punem 2 bucati se scobitori in corp in locul unde vin picioarele, pensulam usor cu apa si fixam:



Acum vine randul mainilor... dintr-o bila mai mica facem un carnat ca si la picioare si taiem in 2 :




Procedam la fel ca si la picioare, punem scobitori, pensulam si lipim:


 Din propria experienta va dau un sfat... cand modelati o figurina dupa ce ati terminat corpul sa il lasati sa se usuce o zi si astfel figurina nu se mai turteste din cauza greutatii capului.
  Urmeaza sa modelam capul ursuletului. Facem o bila.. cu un instrument rotund in capat netezim locul unde vine botul ursuletului si lipim o bucata de pasta alba :


Facem o gaura in mijloc si transa o linie pe mijlocul botului. Cu instrumentul rotund mai mic facem locul nasului si al ochilor :


Modelam o bila neagra si o lipim in lacasul nasului iar pentru ochi facem 2 bile albe :


   Intrindem o bucata de pasta neagra si cu ajutorul unui dui decupam doua cerculete pe care le aplatizam un pic, eu am folosit acest instrument dar merge bine si un liniar, iar apoi le lipim peste pasta alba :


Si uite asa... am ajuns la urechi : facem 2 bile mici le aplatizam, cu instrumentul rotund facem o gaura in mijloc si le adunam intr-um loc. Cu instrumentul ascutim facem 2 gauri in cap in locul unde vin puse urechile.... pensulam cu apa si lipim. Luam o scobitoare, o punem in mijlocul corpului, pensulam cu apa si atasam capul ursuletului:


 Ursuletul nostru este gata... dar pentru mine acuma incepe partea distractiva.... m-am gandit sa-i dam o textura de plus...deci am luat o forfecuta si am inceput sa tai in pasta.... eu ma duc cu un rand in sus si vin invers in jos taind in doua taietura initiala :

   Dureaza un pic dar imi place tare mult rezultatul finial.
Si ursuletul noastru de plus este gata :


4 comentarii:

  1. multumesc de ajutor am avut nevoie de un ursulet si l-am facut dupa modelul tau a iesit frumos dealtfel ca si modelul

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur Mia ca ti-am putut fi de ajutor... oricand cu cea mai mare placere

    RăspundețiȘtergere
  3. VA ROG DIN SUFLET SA IMI SPUNETI CE COLORANT SA FOLOSESC PENTRU PASTA DE ZAHAR!!! VA MULTUMESC DIN SUFLET!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc frumos pentru idei, pare ușor de lucrat, voi incerca să lucrez cu copiii!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii :